0

کارنامه کمیته امداد در خدمت‌رسانی مطلوب در اوج است

کارنامه کمیته امداد در خدمت‌رسانی مطلوب در اوج است
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید موفق عصر یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت کمیته امداد استان اردبیل، اظهار کرد: کمیته امداد مولود انقلاب اسلامی است و زیر نظر مقام معظم رهبری افتخار خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان را دارد.
وی تنوع فعالیت‌های کمیته امداد را با محوریت کاهش آلام دردمندان یادآور شد و تصریح کرد: تمام تلاش این مجموعه ارزشی و انقلابی بر این است تا در شاخص‌ها و وظایف تعریف شده بتواند به وظایف خطیر خود عمل کرده و همواره در کنار جامعه هدف خود خدماتی مطلوب و شایسته انجام دهد.
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: با تاکید مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل مأموریت ویژه یافتیم تا امتیاز کمیته امداد استان را در تمام شاخص‌های جشنواره استانی شهید رجایی ارتقا داده و بتوانیم با توجه به عملکرد مناسب در همه حوزه‌ها در این جشنواره خوش بدرخشیم.
موفق افزود: کمیته امداد متفاوت از سایر دستگاه‌ها بیشتر از طریق بسترهای الکترونیکی و غیرحضوری در خدمت جامعه هدف است و در کنار آن از قوانین و مقررات خاصی تبعیت می‌کند که در سایر دستگاه‌ها نظیر آن را شاهد نیستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در بررسی کارنامه کمیته امداد و اعمال ضریب امتیازدهی، نگاهی متفاوت به این نهاد داشته باشد تا در سال‌های آینده بتوانیم به تناسب خدمات متنوع و تعامل ارتباط با جامعه هدف، امتیازات مناسب کسب کرده و جایگاه مطلوبی را در جشنواره شهید رجایی به دست آوریم.
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل به سالگرد تأسیس کمیته امداد و ارائه کارنامه این نهاد برای آحاد جامعه اشاره کرد و ادامه داد: در استان اردبیل تلاش خواهیم کرد تا در مناسبت پیش رو در حوزه‌های مختلف برای ولی نعمتان خود گزارشی داده و در سال آینده با ابتکار و خلاقیت بیش از هر زمان دیگر در زمینه خدمت‌رسانی به ۴۳ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت موفق عمل کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *