0

تشکیل کمیته امداد برکات بی‌پایانی را به همراه داشته است

تشکیل کمیته امداد برکات بی‌پایانی را به همراه داشته است
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد شامگاه یکشنبه در آستانه ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد در اردبیل، اظهار کرد: این نهاد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت تا اساس و بنیان این انقلاب را که برگرفته از حضور مستضعفان و پابرهنگان بود، مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد.
وی آثار پر خیر و برکت این نهال پر سود و ثمر انقلاب اسلامی را یادآور شد و تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی کمیته امداد، گروه‌های آسیب‌پذیر شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند تا از مناطق شهری و روستایی رفع محرومیت شده و بستر حمایت همه‌جانبه از نیازمندان و فقرا فراهم آید.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد بعد از فراز و نشیب‌های مختلف، امروز به عنوان یک نهاد حمایتی صرف محسوب نمی‌شود بلکه در ابعاد مختلف از اشتغال، مسکن و درمان گرفته تا حوزه انسجام تشکل‌ها و نهادهای مردمی و مراکز نیکوکاری خیرخواهانه سعی کرده تا به وظیفه خطیر خود در ایجاد امنیت و آرامش روحی و روانی گروه‌های نیازمند مدد برساند.
حسین‌نژاد افزود: همزمان با سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند انقلاب اسلامی و در آستانه سال نو، در قالب جشن نیکوکاری پویش عید همدلی نیز برگزار می‌شود تا اقشار مختلف مردم و خیران با مشارکت در این جشن بتوانند مساعدت لازم را به خانواده‌های نیازمند انجام دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سطح استان و در گرامیداشت این ایام، برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که در اولین گام برگزاری جشن نیکوکاری و به صدا درآوردن زنگ نمادین نیکوکاری به همراه برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت نقد و غیرنقد پیش‌بینی شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: تلاش بر این است تا این کمک‌ها و مساعدت مردمی بعد از جمع‌آوری در کوتاه‌ترین زمان و تا شب عید به دست فقرا و محرومان رسیده و دغدغه این خانواده‌ها از لحاظ تأمین نیازمندی شب عید مرتفع شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *