0

مهلت ۲ روزه ثبت شکایات نامزدها از نحوه برگزاری انتخابات

مهلت ۲ روزه ثبت شکایات نامزدها از نحوه برگزاری انتخابات
بازدید 41

بهروز زلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کاندیداهای معترض امروز و فردا فرصت ثبت شکایت و ارائه اعتراض خود را به هیأت اجرایی استان دارند تا در مهلت یک هفته به شکایات آنها رسیدگی و با همکاری هیأت اجرایی و نظارت به آنها پاسخ داده شود.
وی تصریح کرد: هیأت نظارت استان سلامت انتخابات پنج حوزه انتخابیه را تأیید کرده و هیچ مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: ۱۱ اسفند شاهد برگزاری انتخاباتی با امنیت بالا، مشارکت خوب و سلامت کامل در آرای مردم برای کاندیداهای مورد نظر بودیم و هیچ اختلالی در این فرایند ثبت نشده است.
زلالی افزود: به غیر از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز که رقابت ۲ کاندیدا به دور دوم کشیده شد، در مابقی چهار حوزه انتخابیه منتخبان مردم مشخص شدند تا خود را برای حضور در مجلس و شروع به کار قوه مقننه در دوره دوازدهم در خردادماه آماده کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور دور دوم انتخابات در حوزه‌هایی که رقابت کاندیداها به دور دوم کشیده شده، اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد که امیدواریم در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز نیز از بین ۲ کاندیدای راه یافته به دور دوم، با رأی بالای مردم یکی از آنها منتخب مجلس از این حوزه انتخابیه معرفی شود.
دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۴۸.۹ دهم درصد بوده و استان اردبیل جز ۱۰ استان برتر است که توانسته جایگاه مطلوبی را در ارتقای مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی به دست آورد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *