0

توانمندسازی نیازمندان در صدر خدمات قرار گیرد

توانمندسازی نیازمندان در صدر خدمات قرار گیرد
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی صبح دوشنبه در دیدار با جمعی از امدادگران، خیرین، کارآفرینان و نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار داشت: خدمت به فقرا و ایتام توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و این توفیق را باید قدر دانست.
وی با بیان اینکه کمیته امداد یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است، افزود: نهادهایی که به دستور امام راحل تأسیس شد، عمدتاً برای گره گشایی از مردم بود.
استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: اندیشه مقام معظم رهبری نیز به تاسی از امام بزرگوار، تاکید بر محرومیت زدایی از اقشار مردم دارد.
وی با قدردانی از همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد برای مبارزه با فقر گفت: با بودجه دولتی، محرومیت زدایی محقق نمی‌شود، دولت باید زیرساخت‌های توسعه متوازن و عدالت اقتصادی را فراهم کند که در دولت سیزدهم نسبت به این مساله اهتمام جدی وجود دارد.
رحمتی ادامه داد: فرهنگ احسان و کمک به نیازمندان باید توسط نهادهای مردمی مدیریت شود و گره‌های مردم به دست مردم باز شود.
وی تاکید کرد: گروه‌های مردمی در کمک رسانی به نیازمندان باید حفظ عزت نفس و کرامت انسانی آنها را مورد توجه جدی قرار دهند.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر توانمندسازی نیازمندان گفت: ممحض شدن بر امر اشتغال نیازمندان، هم موجب رشد اقتصادی جامعه شده و هم نیازمندان را توانمند می‌سازد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *