0

اول هفته آینده کرمانشاه بارانی می شود

اول هفته آینده کرمانشاه بارانی می شود
بازدید 27

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، موج کوتاه و کم رطوبت حاکم بر جو منطقه، از امروز تا اواسط فردا (سه‌شنبه) علاوه بر افزایش ابر و گاهی اوقات وزش باد، بارش‌های موقت و پراکنده‌ای نیز، احتمالاً همراه با رعدوبرق، بویژه برای نیمه شمالی و نواحی شرقی استان در پی خواهد داشت.
وی افزود: در روز سه‌شنبه، شرایط برای تشکیل مه صبحگاهی (عمداً در نواحی سرد و معتدل) فراهم خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز پنجشنبه، با عبور موج کم رطوبت دیگری، مجدداً شاهد بارش‌های پراکنده‌ای از باران همراه با وزش باد خواهیم بود؛ اما در روز جمعه، بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.
وی ادامه داد: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از اواخر روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می‌شود.
به گفته زورآوند بیشینه دمای هوا که امروز و فردا کاهش می‌یابد؛ در روز چهارشنبه به طور مختصر افزایش و در ادامه هفته، تغییرات چندانی نخواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *