0

انهدام باند هرمی و دستگیری ۱۳ نفر در عباس آباد

انهدام باند هرمی و دستگیری ۱۳ نفر در عباس آباد
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: مأموران پلیس آگاهی عباس آباد در پی دریافت خبرهای متعددی از وقوع کلاهبرداری از شهروندان غیر بومی، به بهانه کاریابی در ادارات دولتی توسط اعضای یک شرکت هرمی، رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی عباس آباد با بهره‌گیری از شیوه‌ها و روش‌های نوین و علمی کشف جرم، محل تجمع اعضای این باند را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیر ۱۳ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و گفت: متهمان پس از دستگیری در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی و عضو گیری با تطمیع جوانان به استخدام در سازمان‌های معتبر دولتی اعتراف کردند.
سردار مفخمی شهرستانی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ارزش کلاهبرداری این باند شرکت هرمی را حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام داشته و خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاده هرگونه تجمع غیر قانونی و مشکوک به کلاهبرداری و یا تشکیل شرکت‌های هرمی، موضوع را در کمترین فرصت ممکن به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *