0

روند طلاق در مازندران نگران کننده است

روند طلاق در مازندران نگران کننده است
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیلی شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از جوانان مؤثر مازندرانی اظهار کرد: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست و نگذارید برخی با وارونه جلوه دادن حقایق به مطامع خود برسند.
وی با اشاره به اینکه در گذشته ساری تنها یک شعبه طلاق داشت اما هم اکنون ۴ شعبه دایر و یک شعبه در شرف افتتاح دارد، افزود: طلاق‌های کنونی عبارت است از ناهنجاری‌های فرهنگی که عمده آن وارداتی می‌باشد.
سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از سبک زندگی نادرست امروزی گلایه کرد و گفت: ۹۰ هزار زن مطلقه در استان زندگی می‌کنند و هزار و ۳۰۰ نفر نیز تحت پوشش مراکز زنان در معرض ایدز و هپاتیت در ساری و آمل هستند.
سلیلی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی و پیوست معیشت و اقتصاد نتوانستیم موفق شویم، خاطرنشان کرد: عرصه عرصه جنگ نابرابر است اما آینده از آن ملتی بوده که طرفدار خدا هستند.
حجت‌الاسلام فلاح نماینده آیت‌الله لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: جوانان این سرزمین از دفاع مقدس تا عرصه‌های ورزشی، عزت آفریدند.
وی افزود: جوانان این مرز و بوم در میدان مسابقات ورزشی و میدان جنگ بارها فرهنگ شهادت، رشادت و عزت را با قدرت و شهامت به رخ کشیدند و پرچمدار شدند.
حجت‌الاسلام فلاح با تکریم زنان ایران زمین خاطرنشان کرد: زنان چه در میدان جنگ و چه در عرصه ورزش دوشادوش برادران، مردانه ایستادند و اجازه ندادند هیچ کس در دنیا به ملت با دید دیگر نگاه کند.
گفتنی است: در پایان مراسم از جوانان نخبه مازندرانی تجلیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *