0

توزیع۲۰سری جهیزیه بین نوعروسان و اهدای آمبولانس به لامرد

توزیع۲۰سری جهیزیه بین نوعروسان و اهدای آمبولانس به لامرد
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) ابتدا طی آئینی عصر دوشنبه ۲۰ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان، به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش مرکزی، چاهورز و شهر لامرد اهدا شد.
همچنین مراسم اهدای یک دستگاه آمبولانس توسط خانواده شهید غلامرضا قاسمی به بیمارستان لامرد نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد آزاد امام جمعه شهرستان لامرد، موسوی موسوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسؤولین بیمارستان و خانواده شهید قاسمی در محل بیمارستان حاج محمود حاج حیدر شهر لامرد برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد آزاد در این دیدار ضمن تقدیر از حرکت خیران در این راستا گفت: این قدم مبارک که به نیابت از شهید برداشته شده بسیار ارزشمند است و خدمات خوب این است که مردم به نیابت از عزیزان خود کارهای خیر را انجام دهند.
علیرضا دشت‌پیما رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد نیز ضمن تقدیر و تشکر از این کار خیرخواهانه گفت: بیمارستان ما شدیداً به این دستگاه آمبولانس نیاز داشت که خدا را شکر خانواده شهید قاسمی این کار خیرخواهانه را انجام دادند.
وی ادامه داد: این خانواده عزیز علاوه بر اهدای یک دستگاه آمبولانس تمام مخارج این ماشین را نیز به عهده گرفته‌اند و هزینه تعمیرات سایر آمبولانس‌ها را نیز تقبل کرده و تعداد ۱۰ عدد کولر نیز برای همراه سرای بیمار به بیمارستان اهدا کرده‌اند و نکته حائز اهمیت این است که خدمات این دستگاه آمبولانس کاملاً رایگان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *