0

کاشت ۳۰ هزار اصله درخت در سایت تصفیه خانه فاضلاب بوشهر

کاشت ۳۰ هزار اصله درخت در سایت تصفیه خانه فاضلاب بوشهر
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فاز نخست طرح در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار حدود ۲۷ هزار اصله درخت کشت شده است
مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: در فاز دوم این طرح در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار در حال حاضر ۳۰ هزار اصله درخت شامل انواع اکالیپتوس، گز شاهی، کهور و کنوکارپوس کشت خواهد شد که آب مور نیاز آن از محل پساب فاضلاب و با هدف بازچرخانی آب تأمین می‌شود.
وی گفت: همچنین چشم انداز کلی این طرح در نهایت کاشت حدود ۹۰ هزار اصله درخت خواهد بود.
عالی ادامه داد: طرح درختکاری در سایت فاضلاب شهر بوشهر واقع در سه راهی عالی‌شهر با همت بخش خصوصی اجرا شده که سرمایه‌گذار در قبال این طرح از درآمد چوب‌های این محدوده منتفع خواهد شد.
وی اظهار کرد: مهم‌ترین مزیت این طرح استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب، بازچرخانی و استفاده مجدد از آب، و همچنین توسعه فضای سبز و بیابان زدایی است.
عالی افزود: در چشم انداز سایت تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و تصفیه پساب‌ها نسبت به درآمدزایی از آن اقدام خواهد شد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: طرح فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر به عنوان یکی از طرح‌های شاخص شرکت آبفا استان بوشهر با سرعت مناسبی در حال احداث است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *