0

نمایشگاه «سردار هور» در اهواز گشایش یافت

نمایشگاه «سردار هور» در اهواز گشایش یافت
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه سردار «هور» در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان شامگاه سه شنبه با حضور سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، محمد شهباز گهروئی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا در اهواز گشایش یافت.
سردار شاهوارپور در حاشیه این نمایشگاه با حضور در جمع خبرنگاران بیان کرد: نمایشگاه سردار «هور» که در ورودی محل برگزاری اجلاسیه کنگره ملی شهدای خوزستان برپا شده مجموعه‌ای از روایت‌های مختلف تاریخی از زمان ورود حضرت امام رضا (ع) تا جهاد عشایر عرب خوزستان و از نهضت امام خمینی (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۴ هزار شهید والامقام این استان اظهار کرد: روایت‌هایی که در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار گرفته اند به صورت کارهای فاخر از جمله تصاویر زنده، تندیس‌ها به نمایش درآمدند.
در ادامه شهباز گهروئی تصریح کرد: اجلاسیه پایانی کنگره ٢۴ هزار شهید استان خوزستان از ١٧ لغایت ١٩ اسفندماه برگزار خواهد شد که یکی از بخش‌های ویژه آن نمایشگاه روایت پایداری و پیشرفت خوزستان بود.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی بیان کرد: این نمایشگاه به نقش خوزستان در پیشرفت‌های هوا و فضا، سیل، کرونا، مدافعان حرم و پیشرفت‌های متعدد اشاره دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *