0

۱۳ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند

۱۳ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام شدند
بازدید 23

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون ۱۳ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و این میزان تاپایان سال به ۱۶ تا ۱۷ هزار نفر می‌رسد.
وی با اشاره به حال و هوای وصف ناشدنی در این منطقه، افزود: جوانان آینده ساز کشور در این مناطق با شور و نشاط حضور پیدا کردند تا از این فضای معنوی بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: از همه دست اندرکاران برگزارکننده راهیان نور تقدیر و تشکر می‌کنم من جمله استاندار، فرمانداران، شهرداران، دهیاران، بخشداران، فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌های مقاومت، رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران کل آموزش و پرورش و همه عزیزانی که کمک کردند و دست به دست هم دادند که یک کار بسیار خوب و ارزشمندی امسال اتفاق بیفتد.
فرمانده سپاه کربلا از آمار افراد اعزامی به مناطق جنوب کشور خبرداد و گفت: در سال گذشته حدود ۱۱ هزار نفر اعزام به مناطق راهیان نور داشتیم و این تعداد تا به امروز حدود ۱۳ هزار نفر اعزام رسیده است که تا پایان سال به ۱۶ تا ۱۷ هزار نفر می‌رسد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *