0

برخورد بدون مماشات با اراذل و اوباش در استان ایلام

برخورد بدون مماشات با اراذل و اوباش در استان ایلام
بازدید 30

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالوهاب بخشنده در خصوص طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: ما در مقابله با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان آرامش جامعه با هیچ شخصی مماشات نمی‌کنیم چرا که امنیت جامعه خط قرمز ما است.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته مردم ایلام در بسیاری از برهه‌های تاریخی روحیه امنیت طلبی خود را اثبات کرده‌اند، گفت: این مردم حقشان است از آسایش و آرامش عمومی برخوردار شوند. اجازه نمی‌دهیم چند نفر اراذل و اوباش و سودجو به خاطر مطامع شخصی خود شهروندان، بازاریان و کسبه را که بسیار شرافتمند هستند، به دردسر بیندازند و مشکلاتی برای آنها ایجاد کند.
بخشنده افزود: برخورد با اراذل و اوباش را رویکرد اصلی خود می‌داند و کسانی که با اخلال در نظم و امنیت جامعه در سطح شهر حضور دارند را از جامعه حذف می‌کنیم. استان ایلام، استان گردشگرپذیر است و ما با رویکرد ایجاد امنیت مردم و مسافران، برنامه‌های خود را عملیاتی می‌کنیم.
وی تصریح کرد: ما با قاطع‌ترین نوع، با اراذل و اوباش برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم نظم و امنیت عمومی در جامعه به هم بریزند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *