0

۵ هزار سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد خراسان رضوی توزیع شد

۵ هزار سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد خراسان رضوی توزیع شد
بازدید 31

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی موسوی ازغندی اظهار کرد: طی برگزاری مراسمی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری ۱۶۷۱ سری جهیزیه به ارزش ۹۸ میلیارد تومان جهت نوعروسان تحت حمایت و ۷۵۰ قلم کالای ضروری به ارزش ۶ میلیارد تومان در سراسر استان توزیع می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۲۰۲ سری جهیزیه توزیع شده است و با جهیزیه‌های اهدایی در جشن احسان و نیکوکاری در مجموع حدود ۵ هزار سری جهیزیه به ارزش ۱۵۳ میلیارد تومان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه ۷۵۰ قلم کالای ضروری در حال توزیع شامل لباسشویی، بخاری، تلویزیون و پنکه می‌باشد، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۵۵۸۷ قلم کالای ضروری توزیع شده است که در مجموع ۶۳۳۷ قلم کالا به ارزش ۳۳ میلیارد تومان توزیع شده است.
موسوی اقلام جهیزیه‌ها را ۵ قلم کالای اساسی تولید داخل شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون عنوان کرد.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی تصریح کرد: این اقدام در راستای جوانی جمعیت، تشکیل خانواده و توانمند سازی مددجویان انجام می‌شود.
وی گفت: نوعروسان قبل از دریافت جهیزیه از کلاس‌های مهارت‌های زندگی، آموزش خانواده و همسر داری بهره مند می‌شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *