0

گردشگری به عنوان مهمترین محور مراودات فرهنگی مورد توجه دولت است

گردشگری به عنوان مهمترین محور مراودات فرهنگی مورد توجه دولت است
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی چهارشنبه شب در جمع سفرای کشورهای عضو مجمع گفتگوی آسیا خطاب به سفرا اظهار کرد: شما در بازدیدهای خود از مسجد جامع یزد، تکیه امیرچقماق، باغ دولت آباد و قنات زارچ مشاهده کردید که تاریخ اینجا ساکن نیست بلکه پویاست.
وی عنوان کرد: در دولت جمهوری اسلامی تقویت مراودات راهبردی با کشورهای مشترک المنافع اصل است و همکاری‌های علمی و فرهنگی و اقتصادی با کشورهای دنیا دنبال می شود و دولت ما بر این باور است که در سایه چنین ارتباطات ارزنده‌ای است که ملت‌ها هویت خود را بروز می‌دهند.

استاندار یزد ادامه داد: گردشگری از مهمترین محورهای مراودات فرهنگی است که مورد توجه دولت جمهوری اسلامی قرار دارد.
وی عنوان کرد: انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیا می تواند زمینه تقویت همبستگی بین ایران و سایر کشورهای عضو اکو در حوزه گردشگری را فراهم کند.
فاطمی افزود: در همین راستا استان یزد در سال ۲۰۲۴ در تعمیق همکاری های کشورهای عضو برنامه های مختلفی را پیش بینی و برنامه ریزی کرده است.
وی عنوان کرد: میزبانی کنفرانس بین المللی گردشگری آسیا در می ۲۰۲۴، برگزاری همایش تورگردانان و فعالان گردشگری، آیین پاسداشت ثبت جهانی یزد، همایش بین المللی مرمت آثار تاریخی و معماری با حضور روسای دانشگاه‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیاست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *