0

ثبت نام بیش از ۱۲۰۰ کارجو کرمانشاهی در سامانه جستجوی شغلی

ثبت نام بیش از ۱۲۰۰ کارجو کرمانشاهی در سامانه جستجوی شغلی
بازدید 35

مختار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه جستجوی شغل shoghl.mcls.gov.ir، با هدف کاهش هزینه‌های جستجوی شغل، بهبود و انسجام در عملکرد کاریابی‌ها و در نهایت افزایش اشتغال، راه اندازی شده است.
وی افزود: از ابتدای راه اندازی سامانه جستجوی شغلی تاکنون یک‌هزار و ۲۶۰ کارجوی کرمانشاهی در سامانه ثبت‌نام کرده و ۲۵۶ نفر توسط بنگاه‌های اقتصادی جذب بازار کار شده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در ابتدای سال برای استان ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی پیش‌بینی شده که بر اساس داده‌های آماری در سامانه ملی رصد، تا کنون ۱۱۰ درصد تعهد ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه به تعداد ۳۷ هزار و ۸۴۱ فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی به اختصاص ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در سال‌جاری به استان خبر داد و افزود: تاکنون ۱۵۷ میلیارد تومان آن پرداخت‌شده طرح‌های بیشتر از سهمیه تخصیصی به بانک‌های عامل معرفی‌شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از ایجاد یک‌هزار و ۴۲۰ فرصت شغلی از محل جذب تسهیلات مشاغل خانگی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۰۰ طرح توسط این اداره‌کل و دستگاه‌های اجرایی راست‌آزمایی و نظارت شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *