0

آماده باش آتش نشانی کرجی در آستانه چهارشنبه پایانی سال

آماده باش آتش نشانی کرجی در آستانه چهارشنبه پایانی سال
بازدید 22

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عسگری عنوان کرد: دستگاه‌های خدماتی و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در آستانه چهارشنبه پایانی سال در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی با شعار نه به چهارشنبه سوری خطرناک در کرج افزود: خودروهای نیروهای انضباط شهری شهربان و حریم بان نیز به خاموش کننده‌ها تجهیز شده‌اند تا در نقاط حادثه خیز پای کار باشند.
عسگری با بیان اینکه سامانه آتش نشانی نیز با ظرفیت بالای خود آماده پاسخگویی به شهروندان است، مطرح کرد: حوادث مربوط به فضای سبز نیز در این روز بیشتر است بنابراین از شهروندان تقاضا می‌کنیم مراقب فضای سبز شهر باشند.
معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرمانداری کرج با اشاره به اینکه قبل از چهارشنبه پایانی سال نیز معمولاً شاهد حوادثی در شهر هستیم، گفت: خانواده‌ها با هوشیاری و آگاهی بیشتری از فرزندان خود مراقبت‌های لازم را داشته باشند و از خطرات جبران ناپذیر پیشگیری کنند.
وی به خانواده‌ها توصیه کرد در شب چهارشنبه آخر سال در ترددها همراه فرزندان خود باشند، از ریختن مواد آتش زا مانند نفت و بنزین روی آتش و از روشن کردن آتش در پارکینگ خانه‌ها خودداری کنند و در صورت وقوع حادثه با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *