0

تجلیل از منتخبان کنگره ملی شعر «انتظار» اردبیل

تجلیل از منتخبان کنگره ملی شعر «انتظار» اردبیل
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر پنجشنبه در این مراسم در سالن ولایت اردبیل، اظهار کرد: در این کنگره آثار شاعران ۲۷ استان کشور به دبیرخانه ارسال شده بود که این آثار مورد بررسی داوران قرار گرفت.
امیر رجبی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ شاعر، ۵۰۶ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کرده بودند تا آثار با محوریت و موضوع «در انتظار حضرت مهدی (عج)» داوری شده و مورد بررسی علمی و کارشناسی قرار گیرد.
وی گفت: ۱۷ نفر از صاحبان این آثار منتخب شناخته شدند و در این کنگره شاهد قرائت شعر از سوی منتخبان بودیم تا زمینه برای آشنایی بیشتر با موضوع و محوریت شعر آنها برای علاقه‌مندان فراهم آید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: در کنار قرائت بیانیه داوران، ما تجلیل از برترین‌ها را به همراه پیرغلامان شهیر دارالارشاد اردبیل شاهد بودیم که سعی خواهیم کرد در سال‌های آینده این کنگره در ابعاد وسیع تر برگزار شود.
رجبی از شعر و کلام آراسته به سور خیال به عنوان تأثیرگذارترین پیام و جذاب‌ترین شیوه انتقال مفاهیم ارزشی یاد کرد و ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا محافل شعر و ادب این استان تقویت شده و امکان جذب مخاطبان و علاقه‌مندان نیز فراهم آید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: استان اردبیل دارای جایگاه بی‌نظیر در شعر و ادبیات است و ما شاعران توانمندی را در عرصه‌های مختلف داشته و از محتوا و غنای شعر آنها در ابعاد مختلف استفاده می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از منتخبان نخستین کنگره ملی شعر «انتظار» تجلیل و از پیرغلامان شهیر اردبیل نیز تکریم شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *