0

زنگ جشن نیکوکاری روز یکشنبه در خانببین نواخته می شود

زنگ جشن نیکوکاری روز یکشنبه در خانببین نواخته می شود
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، صفر اسفندیاری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه سال نو قرار داریم و با همکاری مسؤولان استانی و شهرستانی و دستگاه‌ها کمیته امداد شهرستان اقدام به جمع آوری کمک‌های خیرین و توزیع آن بین نیازمندان می‌کنیم.
وی برنامه‌های جشن نیکو کاری امسال با شعار عید همدلی در شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: با ایجاد ۱۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر و روستاهای تابع کمک‌های خیرین را جمع آوری و در اولین فرصت در بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد.
رئیس کمیته امداد خانببین با اشاره به اینکه خیرینی که می‌خواهند در آستانه سال نو شادی خود را با محرومین تقسیم کنند می‌توانند به روش‌های مختلف ما را یاری کنند، گفت: اگر شرایط برای افراد محیا است به صورت حضوری هدایای خود را به همکاران در کمیته امداد تحویل دهند و اگر شرایط محیا نیست می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ها در سطح میادین شهر اقدام کنند.
اسفندیاری اظهار کرد: در میعادگاه نماز جمعه با همکاری و همراهی ائمه جمعه کمک خیرین را جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع خواهیم کرد
وی خاطرنشان کرد: هفته آینده روز یکشنبه ۲۰ اسفند زنگ جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *