0

ارز کشور باید برای سرمایه گذاری ملی و تأمین نیازهای مردم صرف شود

ارز کشور باید برای سرمایه گذاری ملی و تأمین نیازهای مردم صرف شود
بازدید 28

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: نماز جمعه، میراث پیامبر (ص)، اهل بیت، امام و رهبری و مایه عزت و وحدت است که باید قدردان باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای کسب کرامت و تقوا دانست و افزود: باید این ماه پر برکت را قدر بدانیم و معلم خیرات باشیم و به اندازه وسع خود در راستای کمک به نیازمندان گام‌های مؤثری برداریم.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه نیکی و نیکوکاری جز صفات برجسته مؤمنان است، گفت: ارز کشور باید صرف سرمایه گذاری ملی، تأمین نیازها، داروهای مورد نیاز مردم، پیشرفت و توسعه کشور شود.
امام جمعه اراک تاکید کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد اما بهره گیری از آن نیازمند، تلاش و کار جهادی است.
آیت الله دری افزود: همچنین درآمد ارزی کشور محدود است اما با همت بلند می‌توان کاستی‌ها را جبران کرد و به جای خروج ارز برای واردات کالا همچون تلفن همراه، خودمان تولید کننده باشیم.
وی گفت: انتظار است گره گشایی از کار مردم در اولویت اقدامات منتخبان مردم در خانه ملت باشد.
صرفه‌جویی در مصرف بنزین و انرژی، توسعه فضای سبز و درختکاری در راستای کاهش آلودگی هوا و تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک از دیگر موضوعات مورد تاکید خطیب جمعه اراک بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *