0

حضور ۶۲ درصدی مردم شهرستان خوشاب در انتخابات ۱۱ اسفند

حضور ۶۲ درصدی مردم شهرستان خوشاب در انتخابات ۱۱ اسفند
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد با تاکید بر رعایت احترام بزرگان، معلمان، علما و رعایت حرمت و احترام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شیطان ۶ هزار سال عبادت کرد ولی به خاطر یک بی ادبی و بی احترامی و سرپیچی به دستور خدا از درگاه الهی رانده شد.
امام جمعه شهرستان خوشاب با بیان اینکه اگر شبانه روز صدقه بدهید ولی به والدین خودتان بی احترامی کنید روی سعادت نخواهید دید، افزود: حجاب زنان برای احترام به زن واجب شده است.
وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت گفت: برخی بهار طبیعت را قبول دارند ولی به بهار قرآن بی احترامی می‌کنند که قابل قبول نیست و باید مراقب احترام به دین و بزرگترها باشیم.
تیجانی با تشکر از حضور ۶۲ درصدی مردم شهرستان خوشاب در انتخابات افزود: دوران رقابت در انتخابات تمام شده و ضمن تبریک به نمایندگان برگزیده از آنها درخواست می‌کنیم از راه نرسیده با مشکلات مردم توپ بازی نکنید.
امام جمعه شهرستان خوشاب اضافه کرد: به جای بیان حرف‌های سیاسی به داد مردم برسید و از انصاف خارج نشوید.
وی با اشاره به اینکه هر دولت و مجلسی نقاط ضعف و قوتی داشته، افزود: با امیدی که در دل مردم ایجاد شده برخی با سخنان تفرقه انگیز کام مردم را تلخ نکنند.
تیجانی افزود: دو مشکل اصلی جاده‌ها و ساخت بیمارستان در مرکز شهرستان نیازمند پیگیری است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *