0

آیین اختتامیه روز بوشهر برگزار شد

آیین اختتامیه روز بوشهر برگزار شد
بازدید 26

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر جمعه شب در این آئین گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بوشهر در سطح شهر بوشهر برای مردم برگزار شد که امیدواریم موجب رضایتمندی این عزیزان را فراهم کرده باشد.
وحید نیک روش ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: نگاه ما در شورای اسلامی شهر جبران کمبودها در شهر بوشهر است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانی اقداماتی که مثمر باشد و باعث ایجاد شورونشاط بین مردم شود را به مردم شریف بوشهر ارائه دهیم.
نیک روش اضافه کرد: شهرداری با ابتدایی‌ترین مسائل مردم نیز سر و کار دارد، بنابراین تمام تلاشمان بر این است که خدمات شهرداری موجب ایجاد رضایتمندی مردم شود و این اصل برای ما مهم بوده و تمام همت خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین خدمات را به مردم بوشهر که لایق بهترین‌ها هستند ارائه بدهیم.
نیک روش افزود: امیدواریم به همت مسؤولان بتوانیم خدماتی که موجب شورونشاط می‌شود را برای مردم ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب موجب رضایتمندی مردم می‌شود و خادمان شما در شورا و شهرداری مطمئناً به دنبال رضایتمندی مردم هستند و در این راه تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: افرادی که انتخاب شده‌اند موجب اعتلای نام بوشهر و بوشهری نه تنها در کشور بلکه در دنیا شده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *