0

دانشجویان با حضور در یادمان‌ها با شهدا تجدید بیعت می‌کنند

دانشجویان با حضور در یادمان‌ها با شهدا تجدید بیعت می‌کنند
بازدید 30

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی ظهر امروز شنبه با حضور در زیارتگاه شهدای هویزه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان کربلای ایران در جمع خبرنگاران بیان کرد: توفیق شد تا امروز در مزار شهدای هویزه که شهید علم الهدی و یارانش به شهادت رسیدند، حاضر بشویم. اینجا ارتباط ویژه‌ای با دانشجویان ما دارد. در روزهای اول دفاع مقدس و در دوران غربت رزمندگان ما، ۱۳ شهید دانشجو که چهار نفرشان از شهدای حاضر در تسخیر لانه جاسوسی هستند، در این نقطه به شهادت رسیدند.
افزود: این نقطه برای عزیزان دانشجوی ما الهام بخش است. امروزه مجموعه‌های دانشجویی فعال، پرتلاش، پربسامد و پر نمود هستند، اما این شهدا در دوران غربت، تنهایی و مظلومیت در این عرصه حاضر شدند و تا پای جان در سخت‌ترین شرایط عقب ننشستند و با مظلومانه‌ترین شکل به شهادت رسیدند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: این الهام بخشی باید حفظ بشود. بنابراین حضور افراد دانشجویی که در راهیان نور شرکت می‌کنند و به یادمان شهدا می‌آیند، هم تجدید عهد با شهداست و هم یادآوری مسؤولیت و رسالت سنگینی که دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *