0

آمادگی کامل پلیس فارس برای مراسم چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز

آمادگی کامل پلیس فارس برای مراسم چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رهام بخش حبیبی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین سال نو، اظهار داشت: چهارشنبه آخر سال از سنت‌های قدیمی ما ایرانیان است و پلیس هیچ گاه با آئین‌های سنتی و شادی مردم مخالفتی ندارد.
وی افزود: پلیس به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت جامعه؛ تخریب اموال عمومی، مزاحمت، اشاعه فساد و بی‌بندوباری و به‌طور کلی بی‌نظمی و ناامنی را مجاز نمی‌داند و با آن‌ها برخورد قانونی انجام می‌دهد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کسانی که در چهارشنبه آخر سال اقدام به اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب امنیت و آرامش مردم کنند، با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و خودرو رانندگان متخلف نیز تا همین تاریخ توقیف خواهد شد.
سردار حبیبی تصریح کرد: طی چند روز گذشته حدود ۶۲ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و در این خصوص ۱۰ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شده اند.
تمهیدات پلیس در ایام نوروز
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار هفته فراجا در نوروز ۱۴۰۳ «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت»، گفت: با توجه به تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان، کارکنان انتظامی همچون سال‌های گذشته در ایام تعطیلات در آماده باش کامل جهت تأمین و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان و خدمت رسانی مضاعف به مردم و مسافران هستند.
سردار حبیبی افزود: در طرح نوروز ۱۴۰۳ پلیس فارس با راه اندازی حدود ۱۳۷۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین بکارگیری حدود ۱۱ هزار نیرو در سطح پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، مناطق گردشگری و … اقدام به تأمین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی خواهد کرد.
وی تصریح کرد: قرارگاه نوروزی پلیس فارس برای خدمت رسانی مطلوب و بهتر به مردم و آمادگی برای ورودی پرنشاط و فعالانه به نوروز ۱۴۰۳ راه اندازی خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *