0

رتبه نخست گیلان در زراعت چوب

رتبه نخست گیلان در زراعت چوب
بازدید 29

صالح محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گیلان در حوزه جنگل‌ها جزو استان‌های شاخص به شمار می‌رود و پرچم دار این عرصه است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد عرصه‌های این استان در حوزه جنگل و مرتع است، گفت: به دلیل طرح تنفس به جنگل‌های هیرکانی ایجاد واحدهای زراعت چوب در گیلان کاملاً محسوس است.
وی از زراعت چوب روی افزون بر ۵۰ هزار هکتار اراضی گیلان خبر داد و افزود: از این مقدر بیش از ۱۸ هزار هکتار عرصه ملی و ۳۵ هزار هکتار عرصه مستثنیات مردم بوده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه در تولید زراعت چوب رتبه نخست کشور را داریم، گفت: گیلان به لحاظ سطح زیر کشت رتبه سوم کشور را دارد.
محمدی از وجود ۱۳ میلیون اصله نهال نهالستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: این داده‌های آماری از نهالستان‌های گیلان در دو بخش زراعت چوب و طرح کاشت یک میلیارد درخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *