0

اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان پارس‌آباد در سال ۱۴۰۲

اهدای ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان پارس‌آباد در سال ۱۴۰۲
بازدید 24

ظاهر وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال نو و در راستای تقویت بنیاد خانواده و کمک به زوج‌های جوان تحت حمایت و تشویق جوانان به ازدواج، تعداد ۶۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس‌آباد اهدا شد.
وی گفت: هر سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است که همه از تولیدات ملی و دارای مرغوبیت بالا هستند.
وطن خواه عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد پارس آباد با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان توزیع شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد ادامه داد: تعداد ۳ هزار و ۶۸۹ خانوار و بالغ بر ۸ هزار و ۵۷۲ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد هستند و از طرح‌های حمایتی آن بهره مند می‌شوند.
وی اضافه کرد: تأمین و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت مردم خیر و نیکوکار، یکی از اقدامات این نهاد است‌.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *