0

نیاز اساسی و ذاتی ما در انقلاب اسلامی توسعه روابط اجتماعی است

نیاز اساسی و ذاتی ما در انقلاب اسلامی توسعه روابط اجتماعی است
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شاد شامگاه پنجشنبه در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی اظهار کرد: مقام معظم رهبری گفته‌اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، مرحوم آیت‌الله بهجت نیز گفته بودند که جوانان در مسجدالاقصی نماز خواهند خواند، در واقعه طوفان الاقصی و اتفاقاتی که در حوزه نظامی شاهد آن هستیم، اکنون امکان نابودی اسرائیل در عرصه سخت‌افزاری دور از ذهن نیست، اما چرا رهبری از ۲۵ سال آینده سخن می‌گویند؟
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: آنچه باید در این مسیر ۲۵ ساله برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی رقم بخورد صرفاً در حوزه نظامی و سخت نیست، در این ۲۵ سال باید اقناع افکار عمومی صورت گیرد و با ذهن و فطرت مردم درباره ظلم و چرایی نابودی ظلم صحبت کرد.
وی یادآور شد: چند ماه است که شاهد ریخته شدن خون مردم مظلوم فلسطین هستیم، این خون‌های ریخته شده باعث می‌شود که این نهال بالنده‌ای که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده، آبیاری شود.
شاد ادامه داد: ما با تمام وجود بر این باوریم که تک تک خون‌هایی که در غزه و فلسطین بر روی زمین می‌ریزد برای اقناع افکار عمومی و ارتباط گرفتن با ضمیر حق‌خواه جهانیان است.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی عنوان کرد: این خون‌ها به ستیز و جنگ با عکس‌ها، کلمات، فیلم‌ها و طراحی‌هایی می‌روند که در چند قرن گذشته به پشتوانه نظام سرمایه‌داری باعث ایجاد ظلم در عالم هستی شده است.
وی با بیان اینکه نیاز اساسی و ذاتی ما در انقلاب اسلامی توسعه روابط اجتماعی است، گفت: در سال گذشته یک پدیده بسیار پیچیده اجتماعی را تجربه کردیم، یک جاهایی نگران شدیم و به عمل خودمان شک کردیم اما ایستادیم. امروز بعد یک سال و چند ماه از آن اتفاق پیچیده باید ببینیم پیام اتفاقات سال گذشته چه بود.
شاد ادامه داد: باید نسبت به پیام اتفاقات سال گذشته و مسئله مشارکت مردم در تک تک کرسی‌هایی که به آن نیاز داریم، حساس باشیم و این را وظیفه ذاتی خود بدانیم که با مردم ارتباط مستمر و عمیق‌تری بگیریم و در مقابل سوالات اساسی مردم با یک فناوری مترقی به پاسخ و امکان ارتباط برسیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از تلاش‌هایی است که در کنار یکدیگر برای افق‌های مشترک و حرکت جبهه‌ای جهت هم‌افزایی، همفکری و تضارب آرا انجام می‌دهیم تا با یکدیگر صحبت کرده و انتقاد، امیدآفرینی و مطالبه‌گری ناظر به امید کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *