0

تبیین طرح «زندگی با آیه‌ها» برای مبلغان آبادانی

تبیین طرح «زندگی با آیه‌ها» برای مبلغان آبادانی
بازدید 26

حجت الاسلام عادل رویوران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ روحانیون و مبلغان آبادان به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان خبر داد و بیان کرد: در ماه رمضان امسال طرح ملی زندگی با آیه‌ها «مسطورا» در این شهرستان برگزار می‌شود، چراکه این طرح در واقع از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه طرح کلی اندیشه‌های اسلامی بر پایه قرآن کریم است.
وی با بیان اینکه هنوز فضای تبلیغات دین و آموزش در جامعه نتوانسته این دغدغه‌های رهبری و امام خمینی (ره) را ترمیم و در جامعه نهادینه کند، افزود: تعلیمات قرآن باید به صورت یک طرح‌واره و طرح نظام‌مند در راستای حل مشکلات روز جامعه به مردم آموزش داده شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان افزود: تمام مسائل فرهنگی سیاسی و اجتماعی کشور در مبانی اندیشه‌ای و دغدغه‌های مقام معظم رهبری موجود بوده و این طرح کلی اندیشه اسلامی بر پایه قرآن در رفع این مشکلات در جامعه بسیار اثر گذار خواهد بود.
حجت الاسلام رویوران افزود: طرح زندگی با آیه‌ها مسطورا در گام اول ۳۰ آیه محوری و دغدغه مقام معظم رهبری که در گذشته بیان شده در بحث طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن بوده که در ماه رمضان این ۳۰ دغدغه باید به مردم شناسانده شود.
وی از تبیین طرح ملی زندگی با آیه‌ها «مسطورا» برای مبلغان آبادانی خبر داد و اظهار کرد: قالب‌ها و تولیدات متفاوتی از این طرح تولید شده که مطابق سن و جامعه هدف بوده و در بین دستگاه‌ها و مبلغان و نهادهای ذیربط برای نهادینه سازی توزیع خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *