0

تشریح فعالیت‌های پویش نیکوکاری البرز

تشریح فعالیت‌های پویش نیکوکاری البرز
بازدید 47

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز احسان و نیکوکاری آئین تجلیل از فعالین این عرصه با حضور مدیر کل و معاونان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری البرز و مسؤولان استان در محل امامزاده حسن علیه السلام برگزار شد.
سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی در استان البرز پیرامون این پویش گفت: این برنامه با هدف تجلیل از افراد و گروه‌های خدمت‌رسان البرزی که در ۱۰ عرصه مختلف پزشکی، دانش‌آموزی، محرومیت‌زدایی و … فعالیت‌های شاخص و مهمی را انجام داده‌اند، برگزار شد.
در این جلسه میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز و غرب استان تهران در سخنانی ضمن ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو به بیان توصیه‌هایی در اعتلای مسیر خدمت رسانی پرداخت.
گفتنی است در این مراسم تعدادی از مسئولین گروه‌های جهادی و خدمت رسان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و در آخر تقدیر از ایشان توسط مدیر کل ستاد در استان انجام گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *