0

در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند

در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند
بازدید 46

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه ژوزه مورایس، سرمربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر اظهارداشت: ما به دنبال یک نتیجه خوب در بازی فردا هستیم، بازی قبلی نتیجه خوبی خارج از خانه گرفتیم و می‌خواهیم به شرایط خوب قبلی برگردیم.
وی ادامه داد: وی ادامه داد: شرایط دو تیم شبیه به همدیگر است، امیدوارم خیلی سریع به حالت عادی خودمان برگردیم؛ انرژی من همیشه یکسان است، امروز کمی بیمار هستم؛ امروز فوق‌العاده است و امیدوارم فردا نیز فوق‌العاده باشد.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: رامین رضائیان انرژی زیادی دارد و بهترین خودش را انجام می‌دهد، تیم باید فضای پشت رامین را جبران کند؛ سال گذشته مسعود بیشتر عقب بازی می‌کرد و این فضا را جبران می‌کرد و در ابتدای فصل با کریمی و قربانی این فضا را پر می‌کردند، در کل سخت است اما سعی می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم، رامین هم باید بیشتر درک کند و فضای ایجاد شده را جبران کند.
وی افزود: در ابتدای این فصل حسینی بازیکن مس رفسنجان را می‌خواستیم که نشد، برنامه عوض شد و اگر بخواهیم رامین را مقایسه کنیم، خیلی فرق کرده و بهتر شده و کارهای مهمی برای تیم انجام می‌دهد.
سرمربی پرتغالی تیم سپاهان اصفهان گفت: در یک باشگاه فوتبال کار می‌کنیم، در شرایطی که داریم باید فعالیت کنیم و اگر چیزی که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم نباید دست از تلاش برداریم، تیم و بازیکنان خوبی داریم و باید کار کنیم؛ شاید شرایط برخی مواقع بر وفق مراد نباشد اما باید تلاش کنیم و چیزی که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.
وی در پاسخ به وضعیت بازیکنان جذب شده، اضافه کرد: به عنوان مربی یک باشگاه، هیچ بازیکنی نیست که بدون اطلاع سرمربی وارد باشگاه شود، داریم در یک تیم فوتبال کار می‌کنیم، کارها به صورت تیمی انجام می‌شود و نمی‌خواهیم چیزی را گردن کسی دیگر بیندازیم، همه با هم مسئول اتفاقات هستیم، در هر صورت کار تیمی است و نباید کسی را سرزنش کنیم، بهتر از مسئولیت برخی اتفاقات را برعهده بگیریم.
مورایس تاکید کرد: من هم به عنوان مربی، بازیکن یک تیم هستم، ما در لحظه نسبت به شرایطی که داشتیم و گزینه‌هایی امکان‌پذیر را به بهترین شکل داشته‌ایم.
وی در پایان تاکید کرد: آرزوی روزهای خوب برای هواداران سپاهان و همه هواداران فوتبال در آینده دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *