0

جوایز بخش مصاحبه و یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مهر رسید

جوایز بخش مصاحبه و یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به مهر رسید
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر که با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، مسئولان فرهنگی این استان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهید قهاری مجتمع بعث کرمانشاه برگزار شد، خبرنگاران خبرگزاری مهر موفق به کسب رتبه نخست در بخش مصاحبه و رتبه سوم در بخش یادداشت شدند.
در این مراسم آرزو کرمی خبرنگار خبرگزاری مهر استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست در بخش مصاحبه و رؤیا متکیایی دیگر خبرنگار خبرگزاری مهر موفق به کسب رتبه سوم بخش یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر شدند.
گفتنی است، در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از برگزیدگان قالب‌های مختلف شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک و موشن گرافی، عکس و کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است، از برگزیدگان مقام اول در قالب‌های مختلف با اهدا لوح و تندیس این جشنواره و سایر مقام‌ها با اهدا لوح تجلیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *