0

ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند

ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر یکشنبه در نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه میهمانی خدا و فرصت رسیدن به قرب حضرت حق بوده لذا سال جدید، همزمانی با ماه میهمانی خداست، شأن و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.
فرماندار رشت با بیان اینکه ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان تجربیات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز جامعه هستند، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران شد.
عاشوری با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی سبب شکوفایی استعدادها و خودکفایی در صنایع نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: ۸ سال دفاع مقدس کشور را بیمه کرد.
فرماندار رشت امنیت امروز کشور را نتیجه جانشفانی‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: همه ما مدیون شهیدان و ایثارگران هستیم.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان جان بر کف اسلام در دوران دفاع مقدس به نوعی مقابل تمامی کشورهای جهان ایستادگی و مقاومت کردند، تصریح کرد: این مهم بیانگر آن است که این جنگ غیرعادلانه و غیرمنصفانه بود.
فرماندار رشت با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت سبب مانایی ما شد، اضافه کرد: هر کسی که توانست خط و مشی شهدا را در جامعه پیاده کند قطعاً آخرت خود را بیمه کرده است.
عاشوری با بیان اینکه وصیت نامه‌های شهدا سراسر درس است، تصریح کرد: ما نیازمند تقویت ایثار و شهادت هستیم و قطعاً برگزاری یادواره‌های شهدا و استفاده از راویان برای تبیین جانفشانی‌های شهدا برای نسل جوان راهگشا خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *