0

سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد

سردار «رادان» با خانواده شهید نیروی انتظامی در بوشهر دیدار کرد
بازدید 56

به‌گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر یکشنبه در سفر به بوشهر همراه با چند تن از معاونان خود و فرمانده انتظامی استان با همسر و ۲ فرزند شهید «محمدرضا جمالی» از شهدای نیروی انتظامی استان بوشهر دیدار کرد.
فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، دیدار با خانواده شهدا را زیارت دانست و گفت: همه در عمر دنیایی خود زندگی می‌کنند، اما باید در زندگی معنا وجود داشته باشد و شهادت به زندگی معنا می‌دهد و به آن نور می‌بخشد.
سردار رادان عنوان کرد: شهید با شهادت خود به خانواده نیز این افتخار را می‌دهد که خود را خانواده شهید بنامند و به ما و همکاران خود نیز افتخار این را می‌دهد که بگوییم همکار شهید هستیم.
شهید محمدرضا جمالی، زاده ۲۰ آبان ۱۳۶۱ در شهر کلمه شهرستان دشتستان استان بوشهر بود که در ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در درگیری با سوداگران مرگ در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *