0

فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ هشدار سطح نارنجی صادر شد

فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ هشدار سطح نارنجی صادر شد
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، کورش دهقان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه ۲۹ اسفند به استان و همچنین طوفانی شدن دریا، از سوی ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، هشدار سطح نارنجی دریایی و جوی در استان بوشهر صادر شده است.
وی افزود: توصیه می شود مهمانان نوروزی و گردشگران و مردم استان بوشهر از قرار گرفتن در مناطق پرخطر از جمله ارتفاعات، حاشیه رودخانه ها، سواحل دریا و سایر اماکنی که احتمال خطر دارد، پرهیز کنند.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: این سامانه از سه شنبه وارد استان می شود و اواخر روز پنجشنبه دوم فروردین از استان خارج می شود.
دهقان از آماده باش ستاد مدیریت بحران به دستگاه های زیرمجموعه خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان در آمادگی کامل به سر می برند و در تمام شهرستان های ده گانه، تا زمان خروج سامانه بارشی، این آمادگی برقرار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *