0

محافل قرآنی گامی برای گسترش «زندگی با آیه‌ها» در کردستان

محافل قرآنی گامی برای گسترش «زندگی با آیه‌ها» در کردستان
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری این محفل قرآنی که در مسجد جامع پردیس سنندج و با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسؤولان استان و عموم مردم برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان کاروان بزرگ قرآنی با حضور قاریان و اساتید برجسته قرآن کریم در شهرهای استان کردستان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان از ابتدای رمضان در شهرهای سریش آباد، مریوان و سقز به اجرای برنامه محافل انس با قرآن کریم پرداختند، افزود: عصر دوشنبه این کارون قرآنی در مسجد جامع پردیس شهر سنندج اجرا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: در این محفل نورانی اساتیدی از جمله استاد حاج احمد ابوالقاسمی، استاد مهدی غلام‌نژاد، استاد حمیدرضا احمدی وفا و استاد میلاد امانی از قاریان برجسته حضور داشتند.

رازیانی اضافه کرد: برنامه‌های کاروان قرآنی در کردستان مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است و مسؤولان نیز در کنار مردم در این محفل حضور یافتند.

وی اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» با عنوان مسطورا را از برنامه‌های قرآنی این اداره‌کل در استان خواند و اضافه کرد: برگزاری محافل بزرگ قرآنی در این استان گامی برای گسترش طرح زندگی با آیه‌ها است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *