0

رسالت فعالان فرهنگی مقابله با جنگ شناختی دشمنان است

رسالت فعالان فرهنگی مقابله با جنگ شناختی دشمنان است
بازدید 26

به گزارش خبرنگار خبرنگار مهر، دومین گردهمایی و تجلیل از فعالان فرهنگی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و امنیت برگزار شد.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در این گردهمایی گفت: بسیج یک فرهنگ است. بسیج یک حرکت فرهنگی است، که باعث شد امامین انقلاب تنها نمانند.
سردار علی افضلی افزود: با تمام سربلندی به دنیا اعلام کردیم که بیش از ۴۵ سال پشتیبان امامین انقلاب اسلامی بودهایم.
وی ادامه داد: از بهمن ۵۷ تا امروز در هر عرصه‌ای که دشمنان انتخاب کردند تا به انقلاب ما ضربه بزنند، مردم ما حاضر بودند؛ زیرا انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی، اجتماعی و مردمی بود و حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را با آیه شریفه «… أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی وَ فُرادی‌…» یعنی قیام برای خدا شروع کرد.
سردار افضلی با اشاره به درک متقابل بین امام و امت، خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه همه جانبه از جنگ تحمیلی تا تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی به مقابله با انقلاب اسلامی آمدند، اما درک متقابل بین امامین انقلاب و امت و جهاد فرهنگی فعالان فرهنگی، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.
وی تصریح کرد: هر ۲ دقیقه با یک دروغ و شایعه پراکنی از سوی دشمنان مواجه هستیم؛ زیرا دشمن در کف میدان مبارزه با ملت ما و انقلاب اسلامی ناکام مانده است.
سردار افضلی با اشاره به آیات شریفه ۲۲ از سوره مبارکه مجادله و ۵۴ از سوره مائده، اظهار کرد: اینها آیات انقلاب ما هستند. دشمنان بعد از شکست در تحریم‌ها و جنگ‌های پنج گانه زمینی، دریایی و هوایی، سایبری و اطلاعاتی، امروز به جنگ شناختی روی آورده اند.
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: دست ما در جنگ شناختی هم پر است و باید بدانیم که دشمن شگردهای معاویه در مقابله با امیرالمؤمنین را بروز کرده و علیه ما به‌کار گرفته است. دشمن به دنبال محو و ریشه کن کردن فرهنگ اسلام ناب است و رسالت فعالان فرهنگی مقابله با جنگ شناختی دشمنان است.
سردارافضلی تأکید کرد: ما به برکت انقلاب و نظام و رهبری امامین انقلاب و مردم مکتبی، سرمایه‌های بزرگی داریم. فرهنگ و هویت ما برگرفته از مکتب دینی و الهی و قرآنی ماست.
وی دروغ پردازی رسانه‌های فارسی زبان وابسته به بیگانگان را یادآوری کرد و افزود: ایمان مردم ما، بزرگ‌ترین مؤلفه قدرت کشور است و دشمنان برای تضعیف معنویت و ایجاد فاصله بین مردم و نظام و تضعیف جایگاه رهبری و ایجاد دوقطبی کاذب در جامعه تلاش می‌کنند، که باید هوشیار باشیم و وحدت و انسجام و سرمایه‌های اجتماعی خود را حفظ کنیم.
سردار علی افضلی بار دیگر با تقدیر از زحمات فعالان فرهنگی در عرصه جهاد تبیین و نهضت روشنگری، گفت: دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود، که شایسته است بیشترین استفاده را از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان داشته باشیم.
وی از فعالان فرهنگی هنری خواست ایده‌ها، طرح‌ها و نظریات خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری در ۱۴۰۴ به معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ارائه دهند.
در این مراسم از پدر شهید قاسمی و والدین شهید محمد گودرزی از شهدای مدافع امنیت و رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) و فعالان فرهنگی برگزیده استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح تجلیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *