0

ثبت ۱۲۸ هزار نفر _ شب اقامت در گیلان

ثبت ۱۲۸ هزار نفر _ شب اقامت در گیلان
بازدید 20

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر به ارائه آماری از وضعیت حضور گردشگران در گیلان اظهار کرد: بر اساس آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر گیلان در سه روز گذشته بیش از ۲۲۰ هزار خودرو وارد گیلان شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از خروج حدود ۱۸۹ هزار خودرو از این استان خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۱ میلیون ۱۵۳ هزار نفر از طریق زمینی و هوایی به گیلان سفر کردند.
به گفته جهانی در سه روز گذشته حدود یک میلیون ۱۲ هزار نفر از گیلان به صورت زمینی و هوایی خارج شدند. وی با اشاره به سهم اقامت مسافران و گردشگران در گیلان افزود: حدود ۱۲۸ هزار نفر _ شب در مراکز اقامتی ثابت و موقت گیلان اقامت کردند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان با بیان اینکه حدود ۲۴ درصد تخت تأسیسات اقامتی تحت نظر این اداره کل در استان اشغال شده است، گفت: در سه روز گذشته ۱۲۴ گردشگر خارجی در مراکز اقامتی گیلان اقامت کردند که دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان و ترکمنستان هستند.
جهانی از ۶۹ مورد بازدید از تأسیسات گردشگری گیلان خبر داد و اضافه کرد: نتایج بازدیدهای نظارتی ۳۲ بازدید عادی، ۲۹ مورد تشویق، ۷ مورد تذکر و ۱ مورد اخطار کتبی صادر شده است.
به گفته وی، بیش از ۱۵ هزار نفر از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان گیلان بازدید کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *