0

مانور ساعت صفر وقوع سیل در زنجان برگزار شد 

مانور ساعت صفر وقوع سیل در زنجان برگزار شد 
بازدید 47

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی در حاشیه برگزاری مانور ساعت صفر وقوع سیل در هلال احمر زنجان گفت: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی کشور، تاکید و آماده باش سازمان امداد و نجات در خصوص آماده باش صددرصدی برای استان هایی که احتمال وقوع سیل در آنها وجود داشت این مانور را برگزار کردیم.
وی تاکید کرد: در استان زنجان نیز بارش باران های سیل آسا جریان داشت و از طرفی نیز معین استان لرستان برای حوادث احتمالی هستیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به همین منظور برای سنجش آمادگی نیروهای امدادی و لجستیک هلال احمر زنجان مانور ساعت صفر وقوع سیل در سطح استان برگزار شد.
هاشمی خاطرنشان کرد: آمادگی و حضور توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر استان زنجان اعلام شد که نمره قابل قبولی داشتند و تجهیزات و نیروهای هلال احمر شهرستان زنجان نیز بسیار عالی بود.
وی با تاکید بر اینکه: پاسخگویی به حوادث و سوانح نیاز به کار بیشتری دارد، اظهارداشت: مرکز کنترل هماهنگی و پاسخگویی به عملیات باید دقت لازم و پرکاری بیشتری داشته و آنلاین باشد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این مرکز مغز متفکر و عملیات های امدادی محسوب می شود و همه داده ها و اطلاعات حوادث در مرکز کنترل هماهنگی و پاسخگویی به عملیات است که باید بیشتر تلاش شود چرا که با انجام مانورها و تمرین های بیشتر اعلام آمادگی ارتقا یافته و پاسخگویی مناسب به حوادث و سوانح را خواهیم داشت.
هاشمی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان ارگان فوریت در حوادث و سوانح شناخته می شود که بر همین اساس باید به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات در هر زمان ومکانی آماده باشد.
وی ادامه داد: تاخیر در ارائه خدمات جمعیت هلال احمر که وظیفه پاسخگویی به حوادث و سوانح را دارد، قابل قبول نیست و تمرین و مانور موجب افزایش سرعت عمل در حوادث و سوانح می شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *