0

۲۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در دیلم آماده شد

۲۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در دیلم آماده شد
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه شنبه در آئین شروع به کار ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان دیلم اظهار کرد: ۳۷ باب مدرسه شامل ۲۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
فرماندار دیلم گفت: ستاد مرکزی پذیرش و اسکان موقت میهمانان نوروزی در محل سالن امتحانات مدرسه صدف دیلم واقع در خیابان ۱۳ آبان دایر است.
وی تصریح کرد: برای رفاه حال میهمانان نوروزی از تمام ظرفیت شهرستان استفاده شده و مدارس آماده و پذیرای آنها خواهند بود.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان دیلم با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان جهت آماده‌سازی کلاس‌ها، عنوان کرد: حفظ حرمت میهمانان نوروزی بر ما لازم و خوشبختانه فضای خوبی برای اسکان مهیا شده است.
وی بیان کرد: خدمت صادقانه به میهمانان نوروزی خاص فرهنگیان وظیفه ما است و در سرلوحه کار اعضای ستاد اسکان خواهد بود.

اسدی افزود: علاوه بر ۳۷ مدرسه در قالب ۲۵۰ کلاس، خوابگاه دانش‌آموزی و ۲ مرکز رفاهی آماده و پذیرای میهمانان است و یک سالن ورزشی و تعدادی هم سالن در مدارس برای مواقع بحرانی تجهیز شده است.
فرماندار دیلم ادامه داد: پذیرش اینترنتی اسکان از ۲۸ اسفند سال جاری آغاز شده و ثبت‌نام در محل ستاد اسکان به صورت حضوری تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *