0

راهپیمایی روز قدس در همه نقاط استان بوشهر برگزار می‌شود

راهپیمایی روز قدس در همه نقاط استان بوشهر برگزار می‌شود
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی عصر سه‌شنبه در نشست ستاد برگزاری روز جهانی قدس استان بوشهر اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس همزمان با ۱۷ فروردین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر استان برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: این مراسم در شهرها و روستاهای ۱۰ شهرستان استان بوشهر با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به گذشت ۱۶۵ روز از تهاجم وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه در فلسطین از تداوم جنایات ارتش اشغالگر قدس به بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی خبر داد و تصریح کرد: خانواده‌های فلسطینی بر روی ویرانه خانه‌های خود افطاری می‌کنند و بر پایداری و مقاومت تا پیروزی نهایی تأکید دارند.
جمالی بیان کرد: مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیستی و حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش می‌گذارند.
وی یکی از ویژگی‌های مهم ماه مبارک رمضان همبستگی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن از جمله آمریکای جنایتکار دانست و اظهار داشت: روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) نام‌گذاری شده است و این نشان دهند اهمیت آن برای جهان اسلام است.
امام جمعه موقت بوشهر روز جهانی قدس را اولویت اول جهان اسلام دانست و بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تبیین و تأکید کردند، باید کشورهای اسلامی راه‌های نفوذ اقتصادی را بر روی رژیم کودک‌کش صهیونیستی مسدود کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: ما باید تبیین واقعیت‌ها، گره‌های ذهنی جوانان و نسل جدید را حل کنیم، و تا این مشکلات حل نشود قدم‌های آنان در راهپیمایی‌ها همراهی نمی‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *