0

جمع آوری بیش از ۵ تن زباله در آستارا

جمع آوری بیش از ۵ تن زباله در آستارا
بازدید 24

محمد رضا سلامی ریک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، پویش ملی مسیر سبز – ایران پاک در شهرستان مرزی آستارا با حضور متولیان امر پسماند اعم از شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی، مناطق گردشگری و سواحل آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست آستارا با بیان اینکه در اجرای این پویش تا پایان اسفند بیش از ۵ تن زباله و پسماند کشاورزی از سطح معابر و سواحل از قره سو تا ونه‌بین حیران جمع آوری شد افزود: این پویش راهکاری برای کاهش پخش و پراکنش انواع پسماندها در مناطق شهری و روستایی و مراکز گردشگری و تلاشی برای یادآوری و جلب همکاری همگانی برای حفاظت از محیط زیست است.
وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان زیست محیطی تصریح کرد: پراکنش انواع پسماندها از جمله، پلاستیک، کاغذ، ضایعات و نخاله‌های ساختمانی علاوه بر آلودگی‌های بهداشتی و تخریب محیط زیست، سیمای طبیعی شهرستان را مخدوش می‌کند که برای جلوگیری از این آلودگی‌ها نیازمند همکاری و همراهی با عزمی راسخ از سوی آحاد جامعه هستیم.
طرح ملی «مسیر سبز- ایران پاک» در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی طبیعت، به ویژه حاشیه محورهای مواصلاتی شهری، روستایی و مناطق تفرجی و طبیعی، از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرا به کلیه استانداران ابلاغ شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *