0

طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» به مسافران نوروزی در گناوه معرفی می‌شود

طرح ملی «زندگی با آیه‌ها» به مسافران نوروزی در گناوه معرفی می‌شود
بازدید 43

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جامعه‌ای سعادتمند خواهد شد که در پرتو نورانیت قرآن و دستورات آن قرار گیرد و زندگی خود را با آیه‌های قرآن ورق بزند و عمر گرانمایه را نورانیتی دیگر ببخشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: امسال تقارن بهار طبیعت و بهار معنویت قرآن، آرمانی است که در حال تحقق است و سطر سطر زندگی کردن را در هوای قرآن تجربه خواهیم کرد.
وی گفت: طرح ملی «مسطورا»، نگاهی نو به زندگی قرآنی است و همه باید در سایه سار قرآن نفس بکشیم.

وی یادآور شد: این طرح در چند مرحله با حفظ سی آیه شروع و در زمانبندی ۴ ساله با هدایا و جوایز ارزشمند معنوی مانند حج عمره و تمتع ادامه می‌یابد که از نکات قابل توجه این طرح، «حفظ کنیم بیاموزیم» و «در هوای قرآن زندگی کنیم» است.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است فرصت را مغتنم شمرده و به منظور مشارکت مردم در حفظ آیات زندگی، توزیع کتابچه‌های قرآنی مسطورا و تراکت‌های قرآنی جهت استفاده و برکت در سفر همزمان با استقبال از مسافران و گردشگران در ورودی شهر گناوه با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان به هموطنان و مهمانان نوروزی اهدا کرد.
وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ جلد کتابچه مسطورا جهت استفاده و حفظ آیات موضوعی بین مردم و اقشار تأثیر گذار برای اشاعه و ترویج سطر سطر زندگی قرآنی توزیع شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: فضا سازی قرآنی در سطح شهر، برگزاری محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در ساحل، فعالیت‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و نمایشگاه جذابیت‌های دینی برای استفاده مسافران نوروزی ازجمله دیگر برنامه‌های نوروزی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با همکاری و همراهی مجموعه‌های فرهنگی مذهبی شهرستان در تعطیلات نوروزی خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *