0

۳۷ نقطه حادثه خیز استان سمنان اصلاح شد

۳۷ نقطه حادثه خیز استان سمنان اصلاح شد
بازدید 41

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از آمادگی تمام دستگاه‌های خدمت رسان و امدادی در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: ۶۵۰ کیلومتر مسیر تهران – مشهد در حوزه استحفاظی استان سمنان قرار دارد و طرح نوروزی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران رضوی است.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای استقبال از مسافران نوروزی و کاهش تصادفات جاده‌ای صورت گرفته است، افزود: شناسایی ۶۶ نقطه حادثه خیز در استان و رفع بیش از نیمی از آنها در سال گذشته از جمله تلاش‌های صورت گرفته در استان است.
استاندار سمنان گفت: نقاط حادثه خیز استان از ۶۶ مورد به ۲۹ مورد کاهش پیدا کرده که این نقاط نیز در ایام نوروز آشکارسازی شده و نیروهای خدماتی، پلیس راه و … در تمام این مسیرها حضور دارند.
هاشمی همچنین از ایجاد نوروزگاه برای استراحت مسافران و کاهش تصادفات جاده‌ای خبر داد و افزود: ۱۳۲ مدرسه نیز برای اسکان نوروزی مسافران نوروزی در سراسر استان تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه فروشگاه‌های صنایع دستی و نوروزگاه ها و … در ورودی شهرهای استان پذیرای مسافران است، ابراز کرد: در پایگاه‌های نوروزی نیز به مردم در خصوص استراحت کافی اطلاع رسانی می‌شود تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در استان باشیم.
استاندار سمنان همچنین از مسافران خواست تا به واسطه عدم وجود جلوه‌های بصیری در راه‌های استان و فاصله زیاد بین شهرها به ازای هر ۱۲۰ دقیقه رانندگی، ۱۰ الی ۱۵ دقیقه استراحت کرده و از اماکن گردشگری و تفریحی شهرها و روستاهای هدف گردشگری استان سمنان بازدید کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *