0

عبور موج بارشی موقتی از استان بوشهر در روز جمعه/ دریا متلاطم است

عبور موج بارشی موقتی از استان بوشهر در روز جمعه/ دریا متلاطم است
بازدید 24

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده عبور موج بارشی موقتی از سطح استان بوشهر در روز جمعه است بر این اساس در برخی مناطق استان (به‌ویژه مناطق جنوبی) وقوع بارش پراکنده باران و وزش تندباد لحظه‌ای و در پی آن تلاطم دریا در سواحل جنوبی، پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی به استان بوشهر، بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد در سطح استان و روی دریا پیش‌بینی می‌شود و این شرایط طی روز دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت.
وی گفت: در این مدت به‌سبب وزش باد، خلیج فارس به‌تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.
محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر امروز صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی ساعات وزش باد، فردا نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده باران و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی ۱۶ تا ۴۲ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر، در مناطق مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر و در مناطق جنوبی ۱۲۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *