0

۲۳۴۸ خانواده در مدارس استان سمنان اسکان گرفتند

۲۳۴۸ خانواده در مدارس استان سمنان اسکان گرفتند
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری بعد از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از ستاد اسکان شهر سمنان ضمن بیان اینکه با شروع تعطیلات ۱۱ هزار و ۲۴۵ مسافر و زائر در مدارس استان اسکان گرفتند، ابراز داشت: این مسافران از نحوه خدمات دهی در مدارس استان رضایت داشتند.
وی ضمن بیان اینکه این تعداد مسافر دو هزار و ۳۴۸ خانوار را در بر دارد، افزود: خانوارهای فرهنگی، غیر فرهنگی و مشاغل آزاد از اسکان مدارس استان سمنان بهره مند شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه ۱۳۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شدند، ابراز داشت: مشکلی بابت استفاده زائران و مسافران نوروزی از امکانات و تجهیزات وجود نداشته است.
وزیری ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۰۶ کلاس درس در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شدند، تصریح کرد: این آمادگی در مدرسه‌های استان سمنان کاملاً وجود دارد که هنگام بحران پذیرای مسافران و گردشگران باشد.
وی از فعال بودن ۱۴ پایگاه اسکان در سطح استان سمنان خبر داد و افزود: مدارس سطح بندی شدند که در نوع الف و ب تجهیزاتی نظیر یخچال و تلویزیون نیز گنجانده شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *