0

مشکل مهم کشور اقتصاد است/ لزوم مشارکت مردم در تولید برای حل بحران

مشکل مهم کشور اقتصاد است/ لزوم مشارکت مردم در تولید برای حل بحران
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلا پیامبر اکرم (ص) این شهر ضمن بیان اینکه چالش اصلی کشور اقتصاد است، ابراز داشت: برای حل این موضوع باید در بخش تولید مردم نیز سهیم باشند و از شعار به راهکارهای عملیاتی برسیم.
وی ضمن بیان اینکه تحقق یکسال شعار سال نیازمند همراهی همه بخش‌های جامعه با مردم است، افزود: این می‌طلبد تا هر فردی به هر اندازه که می‌تواند با سرمایه گذاری، اختراع، ابداع، فکر و ایده پای این صحنه حضور یابد.
امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه عمل بر خلاف مصالح مردم برنامه دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: برای پیشگیری از این توطئه‌ها باید همگی اختلافات و سلیقه‌ها را کنار گذاشته و به ریسمان وحدت ملی چنگ انداخت.
امینی ضمن بیان اینکه مشارکت بالغ بر ۵۰ درصد شاهرودی‌ها در انتخابات از جمله دستاوردهای یک سال گذشته است، تصریح کرد: موفقیت‌های علمی، فنی و ورزشی نیز توسط جوانان کسب شد و این از اتفاقات شیرین یک سال اخیر است.
وی ضمن بیان اینکه دشمن نقاط ضعف ما را زیر ذره بین برده و آن را بزرگنمایی می‌کند، افزود: در ترویج نا امیدی دشمن که برخی عوامل داخل نیز از آن تبعیت می‌کنند باید به دنبال ایمان و امید بود که همین برای منافع ملی مهم و ضروری است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *