0

انجام ۲ ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارقان دستگیر شدند

انجام ۲ ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارقان دستگیر شدند
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب جمعه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه امروز جمعه دو مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: این عملیات‌ها که با دستگیری سارقان همراه بود در دامغان و سرخه صورت گرفته است.
وی ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت احشام روستای عباس آباد فرماندهی انتظامی بخش امیرآباد شهرستان دامغان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، افزود: با پیگیری‌های مستمر هویت سارقان در یکی از روستاهای اطراف مشخص شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در داخل منزل یکی از سارقان هشت رأس گوسفند سرقتی مالباخته شناسایی و یکی از متهمان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، ابراز داشت: این فرد به انجام سرقت ۱۸ رأس گوسفند با همراه سه نفر از دوستان خود اعتراف کرده است.
موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه اعضای باند سارقان حرفه‌ای و غیر بومی اماکن خصوصی به دام افتادند، تصریح کرد: سارقان با دو دستگاه خودرو پراید و پژو وارد استان شده و پس از سرقت در سرقت به سمت تهران متواری شدند.
وی از دستگیری دو مالخر در تهران پیرامون این پرونده خبر داد و افزود: سرانجام توسط پلیس شهرستان آرادان راننده پژو همراه چهار سرنشین دستگیر شدند و در بازجویی به انجام ۲۰ فقره سرقت به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اعتراف کردند که تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *