0

نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در دهکده تفریحی باغستان افتتاح شد

نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در دهکده تفریحی باغستان افتتاح شد
بازدید 21

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی از افتتاح نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات در دهکده تفریحی و گردشگری باغستان خبر داد و گفت: ۶۰ غرفه شامل رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها در این نمایشگاه فعال هستند.
وی افزود: رشته‌های مختلف صنایع دستی از جمله گلیم، رشته‌های چوبی مانند خراطی چوب، معرق، منبت سفال و سرامیک، میناکاری و … و نیز سوغات استان‌ها و مشتقات عید در این نمایشگاه عرضه می‌شود. این نمایشگاه همه روزه تا ۱۵ فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ برپاست.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز برگزاری این نمایشگاه‌ها را موجب حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی و همچنین ایجاد اوقات خوش برای گردشگران و معرفی هنرمندان استان البرز و سوغات سایر استان‌ها دانست.
به گفته خاکی، البرز با توجه به نرخ بالای مهاجرپذیری، به عنوان شهر اقوام شناخته می‌شود و حدود ۸۵ رشته فعال صنایع‌دستی کشور در این استان حضور دارند، از این رو بهترین هنرمندان و کارگاه‌ها را در خود جای داده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز ابراز امیدواری کرد که سال ۱۴۰۳ که به نام جهش تولید نامگذاری شده، سالی پر رونق در تولید و نیز برگزاری بازارچه‌های صنایع دستی باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *