0

بیش از ۸.۴ میلیون تردد خودرو در محورهای خوزستان ثبت شد

بیش از ۸.۴ میلیون تردد خودرو در محورهای خوزستان ثبت شد
بازدید 44

لاله صاحبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و بر همین اساس از آغاز اجرای این طرح تا چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد هشت میلیون و ۴۸۶ هزار و ۹۷۸ تردد خودرو در محورهای استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۱۷ درصدی همراه بود.
وی افزود: از ابتدای طرح تا چهارم فروردین در مجموع در بازه زمانی یادشده ۴۵۲ هزار و ۶۱۷ خودرو وارد خوزستان شدند که نسبت به مدت مشابه ۲ درصد کاهش داشته و ۳۷۷ هزار و ۸۰۷ خودرو نیز از استان خارج شدند که کاهش ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.
صاحبی بیان کرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین سال جاری تعداد ۱۶ هزار و ۸۴۳ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برقرار و تعداد ۹۵ شکایت در این مرکز ثبت شده است.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان یادآور شد: بیشترین تردد خودرویی در طول محورهای خوزستان مربوط به استان‌های تهران، لرستان و اصفهان است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *