0

طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۱۲ امامزاده کردستان اجرا می‌شود

طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۱۲ امامزاده کردستان اجرا می‌شود
بازدید 43

حجت‌الاسلام والمسلمین کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن اظهار کرد: به همین مناسبت طرح نوروزی آرامش بهاری و ضیافت الهی به صورت همزمان در ۱۲ امامزاده و بقعه متبرکه استان کردستان اجرا خواهد شد.
وی عنوان کرد: این طرح از ۲۲ اسفندماه آغاز شده و تا ۲۳ فروردین ماه می‌شود که در این راستا کار آماده سازی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و غبارروبی و عطرافشانی آنها انجام شده است.
حجت‌الاسلام کاروند ادامه داد: امامزادگان هاجر خاتون (س)، پیر عمر (ع)،پیر محمد (ع) و قرآن متبرکه نگل سنندج، امازادگان هاجر و سارا (س)،سید جلال الدین باباگرگر (ع) و امامزاده جعفر (ع) دلبران شهرستان قروه و امامزادگان ابراهیم، اسماعیل و محمد (ع) امامزاده عقیل (ع) و بقعه متبرکه شیخ فاضل گروس شهرستان بیجار میزبان زائران گرامی طرح‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از راه اندازی خیمه‌های معرفت در ۱۲ امامزاده استان خبر داد و یادآور شد: در این خیمه‌ها به سوالات شرعی پاسخ داده می‌شود همچنین گفتمان‌های دینی تربیت فرزند، کودک و نوجوان، مشاوره و … با حضور مبلغان خواهر و برادر انجام می‌شود که ۱۲ مبلغ اعزامی و بومی خواهند بود.
وی همچنین از ترویج و تبلیغ طرح‌های قرآنی «من قرآن را دوست دارم» و نیز طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» خبر داد و بیان کرد: این اقدام در بقاع شاخص انجام خواهد شد.
کاروند همچنین از برگزاری مراسم جزءخوانی و محافل انس با قرآن کریم، اطعام و برپایی سفره‌های افطاری ساده از محل نیات موقوفات و مشارکت خیران خبر داد و گفت: در کنار اجرای برنامه‌های مختلف، ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم و سنت حسنه وقف را در دستور کار داریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *