0

وقوع ۴ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

وقوع ۴ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
بازدید 24

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار حادثه رانندگی مهم در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست، ابراز داشت: مجموع این حوادث ۲۱ مصدوم بر جای گذاشت و متأسفانه یک نفر نیز جان باخت.
وی ضمن بیان اینکه برخورد پژو ۴۰۵ با شتر در کیلومتر ۲۵ محور دامغان_سمنان شش مصدوم بر جای گذاشت، افزود: مجروحان حادثه توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی پراید در محور میامی_سبزوار حادثه تلخی را برای سرنشینان این خودرو رقم زد، ابراز داشت: علاوه بر مصدومیت دو نفر یک نفر نیز در دم جان باخت که عملیات رها سازی برای این افراد به انجام رسید.
درخشان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۲۰۶ و خودرو کوییک در محور آرادان_سرخه باعث مصدومیت شش نفر شد، تصریح کرد: تیم امداد و نجات پایگاه ده نمک به این مصدومان رسیدگی و آنها را به عوامل اورژانس تحویل دادند.
وی تصادف پژو ۴۰۵ و پراید در محور ایوانکی به گرمسار را دیگر حادثه مهم رانندگی استان سمنان برشمرد و افزود: این حادثه مصدومیت هفت نفر را در پی داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *